28.1.15

veertjes in een lijstje [feathers in a frame]

Mijn dochters gaan graag naar de kinderboerderij, niet alleen voor de dieren, maar vooral ook voor de veertjes die daar voor het oprapen liggen. Ook de donsveertjes van de papagaai uit de dierenwinkel moeten mee naar huis.
[My daughters love to go to the petting zoo, not only for the animals. But also for all the feathers you can find there. The down feathers from the parrot in the pet shop also end up in there pockets.] 

            Lola & Kate                                                                                     et aussi ...  

Een paar maanden geleden heb ik mezelf ingelijstte veertjes kado gedaan. Helaas niet de hele mooie van Lola & Kate met de stalen lijst, die gaan mijn budget een beetje te boven. Maar een mooie zwarte houten lijst met 5 veren van een goudfazant. Tot mijn verbazing kwam ik een paar weken later bij de HEMA extact dezelfde lijsten tegen en dus heb ik met de veren collectie van mijn meiden nog maar een mooie lijst gemaakt.
[A couple of months ago I treated myself to framed feathers. Unfortunately not the very pretty ones from Lola & Kate with the steel frames, there a bit to much for my budget. But a lovely black wooden frame with 5 golden pheasant feathers. To my surprise a few weeks later I found exactly the same frame at a local store, so I made myself another frame with some of the feathers my daughters collected.]






Mijn lijst met zelfgevonden veren kost maar een fractie van wat ik voor de fazanten versie heb betaald. Daarbij doen onze kippen, kalkoenen en papagaaien veertjes niet onder voor de meer exotische varianten. Sterker nog ... stiekem vind ik die van ons mooier.
[My frame with found feathers only costs a fraction of what I payed for the pheasant version. Plus our chicken, turkey and parrot feathers are in no way inferior to the more exotic varieties. To be honest ... I like ours better.]

Hebben jullie deze makkelijke DIY al gemaakt? En heb je gevonden veren of gekochte gebruikt?
[Have you made this easy DIY yet? And did you use found feathers or store bought?]

Vergeet niet dat de valentijnsactie nog steeds loopt! In mijn Etsyshop krijg je tot en met valentjnsdag 15% korting op alles rood en roze. Meer over deze actie kan lezen in mijn post: een beetje rood dan.
[Don't forget my Valentine's promotion is still running! In my Etsyshop you'll get 15% off until Valentine's Day on everything red and pink. You can find more about this promotion in my post: a little bit of red.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...