26.2.15

shades: nieuwe deken [shades: new blanket]

Eindelijk, mijn nieuwe deken is af! In de post over warme truiendag was al een stukje te zien, maar nu is hij dan klaar. Het was alweer een tijdje geleden dat ik een 'one of a kind' deken had gemaakt. Ik moet ze tussendoor maken, aangezien er veel tijd in gaat zitten. Het is de laatste tijd druk geweest, maar ik wilde echt weer iets unieks maken voor mijn shop.
Het is een hele grote deken geworden met de 'tough' stof als basis. De brede gehaakte rand heeft een ombre effect en gaat van zwart naar wit. Tussen elke rij zit een klein ribbeltje.
[Finally, I have finished my new blanket! In the post about warm sweaterday you already had a sneek peak, but now its's done. It had been a while since I had made a 'one of a kind' blanket. They usually take up a lot of time, so I have to do them in between my orders. It has been busy lately, but I really wanted to make something unique for my shop.
It's a very big blanket with the 'tough' fabric as a basis. The broad crocheted border has an ombre effect and goes from black to white. Between every row is a small rib.]


Tijdens het maken van de deken heb ik een filmpje gemaakt met de opbouw van de deken rij voor rij.
Een soort van making of.
[I also made a short film, sort of a making of, where you can see the blanket being build row by row.]


Ik hoor graag wat jullie van mijn nieuwe deken vinden en ideeën voor toekomstige dekens.
[I would love to hear your response to my new blanket and thoughts for future ones.]

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...